Nöroleptiklerin İndüklediği Tardif Diskinezide E Vitamini

Cochrane derleme özeti

 

Anti-psikotik ilaçların uzun süre kullanımı, genellikle yüz ve ağızda tekrarlayıcı hareketler ortaya çıkmasına neden olabilir. Bunlar yüzü çirkinleştirdiği gibi ilaç azaldığında ya da değiştirildiğinde kesilmeyebilir. Bu hareket bozukluklarının tedavisinde E vitamini değerlendirildi ancak şimdiye kadar bu ilacın faydaları az, ve kötüleşmeden kaçınabilmekle sınırlı görünüyor.

 

Kaynak

Soares-Weiser K, Maayan N, McGrath J. Vitamin E for neuroleptic-induced tardive dyskinesia. Cochrane Database of Systematic Reviews 2011, Issue 2. Art. No.: CD000209. DOI: 10.1002/14651858.CD000209.pub2

 

Orijinal özet için: Tardif Diskinezide E Vitamini

 

Tam metin için: Tıbbi Özet Ve Tam Metin

Please reload

Son Paylaşımlar
Please reload

Arşiv
Please reload

© 2023 by Natural Remedies. Proudly created with Wix.com

  • b-facebook
  • Twitter Round
  • b-googleplus